Om man är positiv som fan, så går allting bra


I lördags vet jag inte vem som var tröttast av oss tre, men eftersom Kelly var den enda som somnade, får nog han kamma hem vinsten ;) Vi gick till Hemmakväll och hyrde In the name of the king. På vägen hem igen blev jag alldeles exalterad när vi passerade Rosegarden. De har minsann börjat servera sushi! Så inom en snar framtid ska vi dit och frossa. Jag längtar redan.

Ikväll har jag varit hemma hos Sara och Tjombi och tittat på den, i mitt tycke, bästa Beck-filmen - Den japanska shungamålningen. Eftersom min mamma har köpt alla på dvd, tog jag med den så vi slapp tv4:s reklam ;) När eftertexterna rullade igång hade både Sara och Tjombi somnat - det är alltså inte bara jag som är narkoleptisk en söndag ;)

Denna vecka har jag fått en ordentlig, social dos så jag känner mig mäkta nöjd. Sinnet känns ovanligt lätt - härligt!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Och inte nog med att de börjat med sushi. De har SUSHIBUFFÉ!! All you can eat sushi! :D



Tyvärr är den ingen höjdare men ändå. 15 bitar senare var jag väääldigt nöjd med min lunch ;)

2009-03-02 @ 09:04:54
URL: http://plotsligt.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0