Just dance!


Med tanke på fredagens alkoholintag, blev jag väldigt förvånad när jag igår ändå vaknade piggare än vanligt. Spikmattans effekter som sitter i, månne? ;) Strax efter fem befann jag mig hemma hos Sara och fick skratta åt hur Tjombi sluddrade i telefonen. Han och Jönsa hade varit i Tyskland och handlat under dagen och därmed druckit öl hela dagen. Så det skulle allt bli spännande att se vilken form de skulle befinna sig i vid sju, då vi skulle hämta upp dem. Jag måste verkligen säga att Tjombi har hittat en kanontjej med jättesunda värderingar. De är så otroligt perfekta för varandra.

Vid sju hämtade jag, Sara och Peter upp fylletrattarna, vilket verkligen var en upplevelse. Att använda ordet "full" för att beskriva deras tillstånd, var en ren underdrift ;) Men glada var de och bjöd på många skratt. Kan ju säga att det var vatten som gällde för de bägge herrarna när vi anlänt till Tjombis lägenhet. Jönsa gav upp tidigt för att gå och lägga sig. Jag hoppades på att han skulle kvickna till och hänga med ut sen, men bakfyllan hade satt klorna i honom. Vi andra begav oss till Chillout för att dansa och idag har jag träningsvärk - jisses! Jag fick nöjet att träffa Johan också.

Kommentarer
Postat av: sara

tack för igår det måste vi klart göra om.....kram

2009-03-15 @ 20:37:14
URL: http://angeleyes.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0