New pair of eyes


Om jag bortser från det faktum att mina ögon är extremt ljuskänsliga, tycker jag ganska mycket om dem. Det hindrar dock inte min nyfikenhet gällande andra färger. Hur länge som helst har jag velat prova på bruna, eftersom det är vansinnigt vackert. Jag har också varit inne på att prova på att ha mörkgröna istället för ljusgröna ögon. Och nu har det blivit dags.

Eftersom jag är van vid fingertoppskontakt med mina ögon, gjorde jag det felaktiga antagandet att linser skulle vara en piece of cake att sätta in. Det var det inte. Det var fruktansvärt svårt och det tog mig närapå en timme att få i bägge, och under den tiden lyckades jag sätta in ena linsen på fel håll inte bara en, utan två gånger.

Men nu så. Nu ser mina ögon inte lika vänliga ut längre.

Kommentarer
Postat av: ida

jag saknar dina ögon.

2009-03-08 @ 20:02:24

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0