My heart beats like a drum


Denna dagen har innehållet mycket lyckohormoner.
Jag och mamma begav oss till Hässleholm för att gå en shoppingrunda med hennes syster. Det var jätteskönt att bara gå och strosa och inte ha en tid att passa. När jag handlar i Kristianstad, springer jag på som om det inte finns någon morgondag eftersom jag har busstider att passa och oftast är väldigt trött. Jag hade egentligen tänkt låsa plånboken men det är ju när man har tid att strosa som man verkligen hittar saker. Så nog blev där några fynd, alltid ;)

Vi vilade benen på ett café och avnjöt räk- eller sillmackor. Underbart gott!
Sedan åkte vi hem till Magnus och Susanne för att fika en andra gång och kela med deras söta tvillingar. Vilket mirakel tvillingar är ändå! När Hanna ler och skrattar, smälter hjärtat som sockervadd. Och Viktor somnade sött i min famn.
Här är mamma med Viktor och Susanne med Hanna:
Nu börjar tillvaron kännas meningsfull igen. Energinivån gör enorm skillnad!

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0