Smile if there's anything you want


Jag var inte särskilt lycklig när jag tittade på termometern i morse. Men med en tjock jacka, en närvarande sol och glad musik i öronen, kändes livet väldigt fint ändå. På jobbet har jag dock emellanåt yttrat diverse svordomar, såsom Sacramento idioti men jag har ändå sjungit på franska och lyssnat på vackra låttexter. Dessutom var Glenn och Elin väldigt underhållande när de satte -ski efter varannat ord de yttrade =)

Dagens klockrena kommentar kläckte dock Lennart ur sig vid lunch:
"...han var lika bred om axlarna som en talgoxe är mellan ögonen!"

Jag skrattade nästan lika mycket som jag gjorde igår när jag tittade på Robert Gustafssons Lösvikt. Det var 83 minuters konstant fuktiga ögon, kan jag säga.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0