Pressure drop


Lättroad som jag är, kan jag glädjas ganska mycket åt att råka gå och trampa på skumplast som placerat sig på golvet.

I övrigt så är presenterna inslagna, kortet är skrivet och högtalarsladden är nerpackad. Jag sitter i nylockat hår och smuttar på ett glas vin för att pausa medan jag låter tiden gå. Nu är det inte länge till jag sitter på bussen på väg till Malin och får ge henne en rejäl födelsedagskram. Och jag har dessutom hunnit med att avnjuta tacos med quornbitar och guacamole. Den här dagen har minsann varit riktigt snäll mot mig.


Den här helgen kommer bli helt fantastisk.

Kommentarer
Postat av: ida

Hoppas att ni får riktigt roligt ikväll. Dansa för mig med, och ge Malin en grattiskram från mig också :)



Tack för din underbara kommentar. Det är ju det jag säger, ni föder upp mig på snälla ord. Ni är en stor orsak till att jag finns till. För vad skulle jag ta mig till utan er.

Och DU... dig ska jag för alltid ha i mitt liv :)

Kommer skriva mer sen, för jag blev så glad över din kommentar så jag vill författa mer. Men nu är det jobb. Ville bara säga, du kan inte förstå hur stor du är.

Vackra vackra du.

2009-03-13 @ 17:46:31
Postat av: sara

ingen kan va vimsigare än vad jag..hehehhe

2009-03-13 @ 18:58:15
URL: http://angeleyes.blogg.se/
Postat av: Veronica

Såg mkt gott ut. Hoppas ni får en trevlig kväll.

Skall duj till sieasta i år ? =)

2009-03-13 @ 20:49:47
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Johan Wahlberg

Hoppas allt är bra med dig och att du haft en mycket bra kväll.



Min blev sådär, Grand är inte alls lika bra som Banken. Tyckte att Grand var underbart förut men har ingen aning om nu vad jag fick det ifrån:))



Åter igen, hoppas du hade en mycket bra dag/kväll:)

2009-03-14 @ 02:36:04
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: Johan Wahlberg

Ja du snappade upp en känsla hos mig och jag vet ärligt inte hur jag ska beskriva den. Den har INGET med dig personligen att göra, alltså inget du hade sagt/gjort eller något alls med just dig att göra överhuvudtaget.



Jag verkligen HATAR känslan jag hade. Vi har ju pratat om försvarsmurar av olika slag som vi båda har och denna känsla/upplevelse är en av mina. Som du märkt är jag en person som antingen känner väldigt mycket glädje eller sorg, allt eller inget, svart eller vitt mer eller mindre. Dissociation är benämningen som jag tror vi pratat om tidigare. Du har varit med om denna sida hos mig som jag hatar mest hos mig själv att jag har. Jag "stänger av mig", den ena gången vet du väl om och också så hände dock mindre men ungefär samma sak i Onsdags. Fanns ingen anledning att "försvara" sig varken förra gången eller då i onsdags. MEN jag tror(hoppas) du förstår lite vad jag menar med att man inte alltid styr över sin kropp och vad man känner/uppleveler som gör att kroppen sätter upp denna försvarsmur. (är nog ett ämne som vi kan/bör ta mer om på facebookmailen)



Dumt att du också kände obehag över situationen i sig med din bror.



Vilken buss tog du om jag får vara så nyfiken? Synd att vi inte fick tag på varandra igår. Men vi båda försökte ju iaf, jag dock lite i senaste laget men tanken som räknas:)

2009-03-14 @ 13:57:47
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0