"Då får du väl ta en oststav då, sa jag"


Telefonen är nu inlämnad på lagning. Försäljaren höll givetvis med mig om att även om jag använde diverse sladdar frekvent till telefonen, så ska den inte gå sönder redan efter ett par månader. Jag fick under denna process reda på att garantin gäller i hela två år - skitbra!

Sedan övergick jag till att strosa på stan. Det var väl det jag visste - jag ska inte ha tid till det. Det är ju då jag fyndar... plånboken blir inte lika glad som jag blir ;)

Och dagen har bjudit på massor med sittdans. Det är så svängig musik att det inte finns något alternativ. Man kan inte vara annat än lycklig.

Jag hade dessutom en kompis med mig hem idag. En palm. Han ska väl ändå kunna överleva utan överdos av solljus?
Dagens bästa fynd var ändå ostbitar från märket La vache qui rit. De smakar precis lika gott som Billinges oststavar. Inte förrän nu kan jag förlåta att de togs bort ur sortimentet.

Ikväll har jag varit social. Det här måste vara personligt rekord. Jag har gått från att vara enstöring till jättesocial. Men det innebär också många nya intryck och mindre tid till att analysera, så nog snurrar det i min skalle.

Och jag gick aldrig in i någon lyktstolpe. Däremot var jag väldigt nära att gå in i en främling eftersom jag var vilse i min egen värld ;)

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0