I'm falling in love with your favorite song


Igår var det dags för ännu en superfredag! Åh, vad jag tycker om Malin och Kelly. Deras samspel är ibland vansinnigt underhållande =) Det är faktiskt något av det roligaste jag vet - samspel mellan olika människor.

Vid halv åtta entrade vi Rosegarden för att frossa i deras buffé. Utbudet på sushin gjorde mig aningen besviken, men så länge där fanns lax hade jag inte hjärta att klaga alltför mycket ;) Det är så otroligt gott! Jag har minsann inget behov av att doppa bitarna i soja, det tar ju bort smaken av rå fisk ;) Efter att ha läst Marcus blogg, inser jag att jag måste spana in Modesto, som numera serverar sushi, och deras sådan skulle vara en sensation. Efter friterad banan och glass längtade vi efter vin och TP, så vi begav oss hem till Malin. Tidigare på dagen hade en trevlig prick visat intresse av att göra oss sällskap under kvällen, så vid halv tolv kom två trevliga grabbar över för att försöka klå oss i TP. Till en början såg det ut som att Robin skulle kamma hem det, men i slutändan var det Malin som hade roffat åt sig flest tårtbitar och jag låg minsann tvåa ;)

Hur som helst var det väldigt trevligt men inte stannar tiden för det. Idag är det dags för kalas och Banken. Min kusin har blivit stor och fyller 18! Bäst för honom att han ställt fram pallen så jag når upp till att krama honom ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

En underbar fredag :)

2009-03-07 @ 15:42:12

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0