I just love first kisses...


...men inte att behöva vänta ända till S01E09 ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow, vad fin din sida har blivit :).

jag har med funderat på att ändra om min blogg, men vet inte hur ännu :S. Jag har blivit trött på det svarta i den.

nej jag har inte skaffat sån dära att man måste varifiera kommentarerna först :), pallar inte sånt :).

Den sista helgen i Mars e 28de, då vet jag inte im jag kan. Men vad ska du göra den 21a?

Vi ses imorgon :P, tjooolahoppzi :D

2009-03-06 @ 15:59:30
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej hej.

den fjärde boken ska visst komma ut nu om några veckor har jag läst nånstans eller så e jag förvirrad=)

men funderar lite på att läsa dom på engelska.. man har ju inte gått i skolan i england för inget=)

allt bra me dig?

2009-03-06 @ 18:20:53
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Postat av: sara

hej kanon snygg sida du har skaffat dej...funderar på med att göra om min..din hjälp skulle sitta fint..kram

2009-03-07 @ 10:06:07
URL: http://angeleyes.blogg.se/
Postat av: Johan Wahlberg

Det var ganska trevligt, satt en stund på Bagles, 3 öl för 100kr:) Sedan blev det Hessle och där fastnade jag betydligt längre än vad jag hade tänkt, men hade mycket roligt, träffade Gabbi och satt och pratade till klockan var närmare 1:30 tror jag, sedan blev det en stund på Banken.



Och på tal om en sak vi pratat om för ett tag sedan om att en kille och en tjej inte kan vara "bara" vänner. Dem två som jag hade sällskap till på bagels och hessle gick en stund före mig till banken. När jag kom till banken frågade en av mina vänner(som inte var med på Hessle) vad för ragg jag hade på hessle? Efter en stunds betänketid kom jag fram till att dem måste ha menat Gabbi och som svar fick dem bara ett leende och en axelryckning. Jag vet ju sanningen och är trygg i det (och gabbi också). Så jag tyckte bara de va kul att ge ett "svar" som var öppen för tolkning;P



Vi hörs och ses ikväll:)

2009-03-07 @ 12:39:21
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0