Hör du hur de sjunger?


Igår hängde jag med Sara och Emil ner till bowlinghallen igen för att vara social och se Tjombi träna. Emil håller sån låda att det inte blir många ögonblick man inte skrattar ;) Så jäkla go unge!

Idag är det dags att ta tag i sitt liv igen. C-uppsatsen dras igång och det kommer bli intensiva veckor framöver. Med tanke på att jag skrivit en sådan förut, vet jag precis hur lättad jag kommer bli den dag den är färdig och opponeringarna är över. Frihet!

För övrigt så skulle jag behöva min aptit tillbaka. Den försvann för en och en halv vecka sedan och nu börjar det kännas på allvar att kroppen inte riktigt kan hantera det. När IBS:en somnar in, går ju magkatarren igång. Härligt att de kompletterar varandra så bra. Jag blir nästan tårögd.

Ändå är det svårt att inte simma i välbehag. Jag har så många fina vänner och ljuset är tillbaka. Att vara social gör så förbannat gott.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Eller hur ?! Jag hörde låten när jag satt vid datan, fick gå fram till radion och skruva upp och tänkte va fan? är det rätt låt och de var det. Det var den låten. Jag tänkte det var ödet, va fan! Min sommar 2008 förföljer mig tänkte jag.



Idag är jag inte på lektionen, skickade dit Andreas. Jag sitter och går igenom böckerna på skolan ¨så på sätt och vis är jag på skolan... skall ha första hand litteraturen, sitter och bokar /beställer den. Tar tid.



Sen skall jag träna, besiktiga lgh och jobba.

Hur var skolan? sa han något vettigt ? bra att veta`



Kramkram



Ps: har du bestämt dig om hultsfred än? ds

2009-03-31 @ 09:16:06
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Nytt på Banken



Framöver kommer vi att ha 18 år som åldersgräns på fredagar. Varje fredag och lördag har vi discjockey som spelar skön musik. På fredagar står DJ Tobbe P för musiken och på lördagar lirar DJ Joker Inc. Naturligtvis kommer vi även att bjuda på livemusik dessa kvällar."



:D

2009-03-31 @ 15:33:49

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0