Happy birthday to you


Av mig fick Malin champagne, ett ljus med hennes namn på samt ett frågesportsspel i födelsedagspresent. Champagnen köpte jag dels för att det är stort att fylla 18, men också mycket på grund av att jag visste att hon skulle bjuda på tequila men inte själv dricka, så jag ville kompensera med något. Jag är väldigt medveten om Malins kärlek till ljus, så när jag såg ljuslyktorna med namn på, var det en självklarhet att hon skulle få ett sånt. Slutligen vet jag hur mycket hon gillar TP och att hålla igång hjärncellerna, så nu har hon ett nytt spel att försöka klå Kelly i ;)

Eftersom jag tycker om att ge bort lite personliga presenter, gjorde jag ett tappert försök att göra ett eget gratulationskort. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men det uppskattades och det är huvudsaken ;)

Nu hoppas jag att hon har blivit ordentligt firad hela helgen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var otroligt fina presenter och ditt kort ligger här placerat vid datorn så jag kan titta på det ofta :) It's all about love :)



Ja, det var jättetrevligt ikväll :) Fick iPoden, pengar, en volume master från Björn Axén, en jättecool resväska med Barcelona-guide och Euro :D

2009-03-15 @ 22:08:31
Postat av: Emelie

ahh vi blir ju de.. men nu måste vi vänta ett tag tills nästa gång men vad jag lagt märke till så har detta år redan gått hur snabbt som helst=)

2009-03-16 @ 11:34:54
URL: http://almostunreal.webblogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0