Frukt är godis




Kommentarer
Postat av: Linuuus

Haha håller inte med dig ;D

2009-03-10 @ 21:58:16
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/
Postat av: Linuuus

Haha.. Nej, men jag gillar massa frukt och grönsaker, vissa stunder är frukt godare än godis. xdxd

2009-03-10 @ 22:15:01
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/
Postat av: ida

nej jag menar ju det, idiotiskt talesätt Egentligen. för samtidigt, sådana här gånger, så gör ju andreas inget fel. för han behandlar ju mig som han vill bli behandlad. så... han lever ju efter det talesätt som är inpräntad i oss. och det är ett egoistiskt talesätt egentligen. varför kan man bara inte behandla andra som de vill bli behandlade. varför ska allt utgå från just mig? eller, varför ska allt just utgå fran andreas? talesättet gör det rätt. och jag förstår ju såklart vad den som skrev/sa det menade, men det blir ändå fel i mina öron. andra människor har inte samma känslor och tankar som mig.. jag tycker inte att en stureplans kille ska behandla mig som han vill bli behandlad. jag vill inte att en muslim som tror på hedersmord, eller en kristen från livets ord ska behandla mig som de vill bli behandlade. de ska behandla mig som Jag vill bli behandlad. därför vill jag slopa det gamla talesättet, och göra det modernt.



nu sitter jag i sängen, har just ätit en skorpa (väldigt smart...) och har en macka, juice och varm choklas här brevid. och jag är redo att sätta igång filmen.

jo det är precis den. den är väldigt fin. men jag fnissar lite åt japanska, det är så svårt att ta det på allvar, låter så festligt :)



jag kom att tänka på en sak, alla skriver ju in sina bloggadresser när de skickar en kommentar. undra varför jag aldrig gör det? kanske därför jag knappt har någon som läser mig blogg. haha :) fast jag har någonstans tänk på att ni som skriver kommentarer kanske inte vill att människor i er omgivning läser allt det. att min blogg är lite skyddad eller något sådant :)

men tokigt, jag måste nog också börja skriva in min adress. men det får bli nästa gång :)



jo han sa det, eftersom om jag tar kvällståget så måste han hämta mig från vindeln, och det är ca 4 mil från oss. det går ingen buss in till stan. så det passade inte honom att hämta mig.

men ja, det låter härligt att vara med lina. jag tror också att jag skulle behöva det.



fasen så glad jag blir av att du kunnat sova! :D att du inte haft en sådan innan! jag måste låna mammas igen, har varit slö på att använda den. måste kanske önska en egen när jag fyller år :)



hoppas att du kan sova gott inatt också.



jag är glad att jag har dig. du är ovärderlig.

2009-03-11 @ 00:40:44
Postat av: Emelie

mmm de ser gott ut=)

får nog handla hem frukt när jag varit på studiebesök..=)

2009-03-11 @ 08:18:01
URL: http://almostunreal.webblogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0