Ett fall och en lösning


Nu har jag gnällt färdigt om hur drygt det är när tekniken sviker.

Jag har i alla fall haft en jättetrevlig kväll hemma hos Sara även ikväll. Hennes hund var nyklippt och därmed hälften så stor som i vanliga fall. Vissa skulle kalla honom "bögig", vilket de också gjorde, men jag tyckte han var söt och fräsig =) Ju mer man ser av ögonen, desto bättre. Alltid.

Detta innebär att jag varit social varenda kväll denna veckan, hittills. Det känns helt fantastiskt att faktiskt ha den orken. Och att få lite luftombyte. Enough said.

Nu ska jag kela lite med spikmattan och hoppas på att solen skiner när jag vaknar imorgon. Något jag hoppas på ännu mera är att personalen i Telenorbutiken ska vara mer serviceinriktade och tillmötesgående än vad de på Phonehouse var. Annars sitter jag i skiten, så att säga. I värsta fall får jag asa med mig Malin dit för hennes argumentationsförmåga leker man inte med ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va fan, det går inte att skriva en kommentar på ditt senaste inlägg :(. Tror att det e hans data som strular.

Men gud, vad konstigt att din mobil blev så!

Hoppas att du har mitt nya nummer då. 0738- ******!

Men har du ditt gamla nummer?

Vad ska du göra med mobilen? Du har väl garanti på den, får så ska det ju inte vara!

Tur att jag inte skaffade ensamsung då, för jag var lite inställd på det men sen blev det en sony ericsson.

2009-03-26 @ 16:50:49
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Magnus

Här skrivs det på fortfarande. Bra.

2009-03-26 @ 22:55:08
URL: http://timetokillistimetospill.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0