Det snurrar i min skalle


När jag gått och lagt mig började jag inse att kaffe inte gör mig pigg, men det gör sannerligen att jag får svårt att somna.
Det var nästan kört när jag sedan kom att tänka på när Malin pratade om att man sväljer spindlar i sömnen ;)

Just nu vill jag bara kräkas.
Det är snö utanför mitt fönster. SNÖ!
Det här går jag bara inte med på.
Jag är väldigt frestad att bara gå och lägga mig igen, gå i ide.
Trots allt hade jag väldigt trevliga Twilight-drömmar.

Jag minns doften längs fälten där jag ville bosätta mig. Och alla pastellfärger.
Edward kunde läsa mina tankar och serverade mig ett halvt körsbärsträd.
Och den vackra vägen vi cyklade längs precis i början... en allé av jättevackra, intensivt gröna träd.
Sedan vaknar man till äcklig snö. Nej.


Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

Det är inte så märkvärdigt, har fått en lägenhet i tarppuppgången bredvid, men det som är mycket bra är att det är en egen lägenhet och dessutom större(självklart) än det lilla rummet jag nu har. Kommer att må mycket bättre av att bara flytta för jag trivs inte alls här. Känner mig enormt instängd. Ja du vet väl vad det vill säga med att ha känslan av att man måste smyga ut ur sitt lilla rum (du har ju din källare om jag förstått saken rätt)



Som jag skrev i min blogg är jag mycket glad över att du fått din nya energi och gör saker nu och är mer social än innan så inte behöver du alls be om ursäkt. Jag är bara glad för din skull. Jag har egentligen inget behov av att vara ensam, dock kan jag må bra idag av att vara ensam och inte som förut då jag bara mådde väldigt dåligt av att vara ensam. De senaste dagarna, förutom när jag varit på olearys eller fikat har jag varit hemma och somnat VÄLDIGT tidigt och sovit ganska många timmar. Vet inte varför men jag behöver väl det just nu antagligen. Hoppas du har fått den energin du så väl behöver och är värd så du kan ta tillvara på dagen idag och inte bara jobba utan orka med något annat kul/trevligt vad de än nu må vara:))

2009-03-25 @ 08:31:24
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0