And from the ashes Fenix will rise


Det är inte längesen jag verkligen aldrig var social om vardagar. Mycket beror på bristen på energi, men det har även haft andra orsaker. Vinden har dock vänt!

Idag satte jag mig på bussen till stan vid lunchtid för att möta upp härlige Johan och ta en promenad genom Tivoliparken, införskaffa ny hatt åt honom samt dricka kaffe latte och samtala på Café Fenix i några timmar. Vädret har dessutom varit riktigt fantastiskt emellanåt, så det har varit uppknäppta jackor även idag. Så detta har också varit en väldigt trevlig dag, och den där fikan var ju trots allt ganska efterlängtad ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie

ja fisk är riktigt gott :). Speciellt den jag gör i ugnen :P. Det är ett recept som jag har fått av mamma.

ja jag har handlat en del och ändå är jag inte fördig :( hehe. Nu håller jag på att fixa balkongen. Nu finns där bord och 2 stolar :D. man får så mycket energi av det fina vädret :)

2009-03-19 @ 21:20:28
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det kan man :D. Och då har nog nog skaffat blommor och allt där med :)

2009-03-19 @ 22:02:16
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0