Livet är en karusell


Så blev det dags att inta Kristianstadsdagarna igen. Det är så trevligt med alla människor, all livemusik och det stora utbudet av mat (även om jag än så länge inte vågat smaka). Jag och Sara fann Malin och Kelly på Stora Torgs ölservering, där vi tog varsin öl. Sedan intog vi nöjesfältet i sällskap med Emelie och hennes vän. Tre karuseller senare hade man nästan uppnått en tillfällig gratisfylla ;) I den ena kastades jag runt som en vante, vilket var en upplevelse i sig. I övrigt var det konstant skrattande, i vanlig ordning. Kvällen avslutades på Bankens kyla uteservering med Yellow Mike och hans underbara humor. Nämnas måste att jag fick en smak av himmelriket när Malin gav mig en bit friterad banan med vaniljglass. Det har jag inte vågat äta sedan 2005.





Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0