Be with you





Att hålla handen med någon inuti en jackficka.
Att sitta bredvid någon varenda dag utan att våga säga ett ord.
Att vara komplett lycklig bara över att vara vid just den personens sida.

Be with you
måste vara det vackraste jag har sett sedan The Notebook.
Den var precis vad mitt hjärta behövde för att bli varmt igen.
Den kändes så mycket att tårarna rullade nerför kinderna (vilket de visserligen gjort de senaste dagarna också, men av en helt annan anledning som är allt annat än vacker - i övrigt är det mycket längesen jag grät)
Den var alltså nästan lite världsomvälvande.

Saker att göra innan jag dör:
  • Uppleva kärlek




Kommentarer
Postat av: ida

de fina ljuslyktorna som du köpte på indiska :)

åh, jag önskar att jag vågade ladda ner film, så jag också kunde se lite fina filmer.



idag skulle vi ut och åka båt hos andreas föräldrar, men när vi kom ut så var himlen grå och det åskade och blixtrade :) så vi åt bara jordgubbar och mjölk och for in till stan igen.

nu är potatispalten i kastrullen och bacon ska stekas. idag hade jag verkligen vela sätta mig i biomörkret och bara fara in i filmen.



på lördag blir det gällivare igen. anja är där och åker söderut igen på söndag, så vill hinna träffa henne.

sen är min första betalda semester slut :(

men på måndag kommer den nya tatueringen :)



hoppas att den härliga känslan håller i sig. jag tänker på dig.



och du, nästa år åker vi på festival tillsammans!

2009-07-15 @ 17:14:07

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0