Det blev varmt igen


Idag var det tillbaka till verkligheten och det var riktigt underbart, trots att jag inte fick en enda blund inatt. Det var inte förrän jag la mig på spikmattan i syfte att bli pigg, som jag kände att jag skulle kunna somna. Så dags ;)

Det fanns lycka i mina steg när jag traskade till bussen i 28 grader med Beat it i hörlurarna. Lycka över att komma härifrån, lycka över att träffa människor. Så jag provade på den nyinskaffade kaffemaskinen på jobbet och drack en kopp med Lennart och Glenn innan jag gick från jobbet. Det berättades om roliga upplevelser som fick mig att skratta så mycket att jag vek mig dubbel. Då var jag tvungen att dela med mig av den underbart bisarra händelsen Kelly berättade om, som jag fortfarande skrattar åt. ROOOOOAR! :'D

Annars har det varit mycket kattpussar, wasabinötter och pärlplattor.




Kommentarer
Postat av: ida

åååh vad fin den gröna är!!!



och nej, jag har inte använt mina pärlplattor ännu. har haft dem här i umeå. men nu ska de få följa med till gällivare där skrivare finns :)

2009-07-17 @ 00:04:15
Postat av: Malin

HAHAHAH! ROAR! Du, jag är så avundsjuk på dig som kan göra sådana plattor. Jag vill med ha! Sitter minst en gång om dagen här och suktar xD Jag tänkte nämligen också på det för några månader sedan att jag skulle göra sådana och sedan fixa så det kunde bli örhängen.



Du får visa vart du köpte dem :)

2009-07-17 @ 09:49:14

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0