Don't stop 'til you get enough


Igår blev det dags för ännu ett besök på Kristianstadsdagarna. Att sitta på en ljummen balkong med Malin och Kelly och lyssna på Michael Jackson och annan bra musik, var inte alls fel. En snabbt öltältsvisit, sedan elgitarrer mot mina trumhinnor. Att sitta och skratta hejdlöst i Virvelvinden. Det blir så när jag åker karusell - jag blir så fylld av lycka att jag skrattar konstant. Malin gjorde likadant. Bankens uteservering och Yellow Mike med sin härliga humor och bra musik. Hoppades på dans men kanske sparar de sånt till lill-lördagar och helger. Natten var ung men för gammal för hunger. Det var att åka vinglig longboard med två par fötter på samtidigt och att ligga på en gräsmatta under vackra trädtoppar och njuta av sommarnätter.


Malin och Kelly

Moi

Jag och Peter

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0