Röga hass å äda knark e ingenting för mig


Åh, vad denna helgen har varit fin!

I fredags var det dags för finbesök av Inger, Manne, Sanne & deras bedårande tvillingar. Och som de hade utvecklats! Nu är de så medvetna om allting som händer runt omkring dem. Hanna har dessutom blivit riktigt vass på att krypa. De har dessutom börjat äta burkmat och inte bara välling längre. Jag fick mata Hanna och det var ju en smula kladdigt ;)















Efter detta trevliga besök åkte jag och Sara in till Malin för lite ölande innan Smens Baglomma. Stora Torg var, som väntat, fullsmockat med folk när vi anlände. Det var fantastiskt roligt att dansa loss till gammal hederlig bonnarock ;)






Ett ställe som var nästan lika populärt denna kväll, var Banken. Efter en stunds köande kom vi in, och svansen vi hade bakom oss vid det tillfället - den skojar man inte bort. Efter lite dans och uteserveringshäng avslutades kvällen med en utsökt tonfiskbaguette på Subway och sedan var man fullkomligt nöjd. Suverän kväll!

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0