Under the moonlight you see a sight that almost stops your heart


Just ja.

Jag har sett på tok för lite musikvideor i mitt liv. För att inte tala om att jag lyssnat in mig på tok för lite när det gäller de stora artisterna.

Igår hann jag se slutet av en dokumentär om Michael Jackson. Den avslutades med videon till Thriller. Att snubben kan dansa, har ju inte gått någon förbi. Hans moves är sannerligen en fröjd för ögat. Jag kan bara fantisera om den fantastiska frihet han måste känna när han dansar loss sådär.

I alla fall så gjorde jag en ny upptäckt - han har verkligen varit riktigt, ordentligt vacker. I den videon är han fullständigt bedårande. Innan han förvandlas till en döing, det vill säga.



Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

Håller HELT med dig i din analys/åsikt om T-baren. Mycket fint inrett men känner inte så många som brukar gå dit. Dessutom svartsjukedrama har varit ett stående inslag de två gånger jag varit där. Senast till den milda grad att jag sänkte(bokstavligt talat) en kille som verkligen hade lämnat sitt förstånd på förfesten den kvällen.



Egentid ja, denna ljuvliga tid som man generellt ger sig själv för lite av. Jag har stängt av datorn allt mer och mer på sista tiden helt enkelt för att den för mig har skapat ett stressmoment/"beroende", mobilen likaså och den MÅSTE jag (tyvärr) fortfarande ha med mig överallt trots att den väldigt sällan ger ifrån sig något ljud. Fortsätt med att ta tillvara på din egentid för jag tror mig veta/förstå hur viktig den är för dig:)



Tror faktiskt jag var inne på banken en stund den onsdagen också, vill i alla fall bestämt minnas att jag fick mig en pratstund med dig på banken just under Kristianstadsdagarna och jag var inte på banken under dessa dagar mer än en kanske två gånger. Hör gärna av dig om du vill om du ska till banken eller in till Kristianstadsdagarna för övrigt så vi kan (kanske) få prata lite mer än sist;) Noterar att torsdag-lördag verkar bli en av dessa gånger:) Eller kanske en fika på någon mysig uteservering(om du nu kan slita dig från filten och sesploppen där hemma) ;P



Jag var också rätt sliten av värmen, speciellt i fredags då jag skulle (hade jag tänkt) ta mig runt i stadsloppet, Startskottet, men det blev ju inget med det.

2009-07-06 @ 13:41:27
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: Marcus

Åh tackar tackar! :) Ska hälsa dem så gott :)

2009-07-06 @ 20:50:29
URL: http://plotsligt.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0