Humor



Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

Då var det inte så konstigt att jag inte såg dig/Er på banken:P



Vad tycker du om T-baren? själv har jag bara varit där två gånger och jag måste säga att jag gillar stället:) Känns väl lite som ett "rikemans ställe", men ändå helt okej.



Ja visst är det sommar och vädret har ju inte "tillåtit" att man ska sitta inne;) Idag är det ett undantag dock, regnat HELA dagen. Det fina vädret är absolut en orsak till att vi har mindre kontakt nu än innan. Det är väl så att man har en mer intensivare/tätare kontakt i perioder och mindre eller inte alls i andra perioder. Vi springer säkert på varandra någon mer gång under Kristianstadsdagarna hoppas jag och att det inte blir riktigt lika hastigt som det blev sist utan att vi hinner prata lite och kanske en dans eller två också:)



Jag hade en trevlig kväll. Inte lika trevlig som fredagen dock men kvällen för klart godkänt:)

2009-07-05 @ 21:16:12
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0