Det fick bli en Megaman också



Kommentarer
Postat av: ida

gudars vilka minnen!! underbart :D



hade allergi attack igår. tror att det är lägenheten tyvärr, luften är tung där. men det gjorde min kropp så trött, och blandat med den vanliga tröttheten från igår så sov jag som en stock! bettskenan hade jag tagit ut och släckt jag har släkt av väckarklockan och somnat om. vaknade som tur var 07.15, så jag hann ju till jobbet. fick 10min + på flexen också så. men sov 45 min längre än det var tänkt.

så idag är jag lika trött som igår, om inte tröttare. jäkla allergi!

städade iaf, och vädrade ut så det kanske blir bättre. också håller jag tummarna att jag inte blir förkyld. brukar bli det efter allergi.

men det regnar idag :)



paket?! nej men så roligt! först fick jag panik att den kommer till umeå. men har ju eftersänding, om du inte skickat den till mamma det vill säga? men så spännande! :D ska kolla idag :)

rolig nyhet såhär mitt i veckan :D



kala träd är så vackra. om jag gör en till tatuering så ska de bli ett sådant på benet. men ska inte bli så stor utan kanske 15 cm.



ja, fast som sagt, alla andra tror att det är stjärnfall :( norrsken och snöflingor för att jag är född här uppe med det. stjärnor för att jag älskar dem. sen har ju både norrskenet och stjärnorna dubbel betydelse eftersom du är mitt norrsken och anja min stjärnvän. och eftersom jag inte vill göra tatueringar till andras "minne" (eftersom människor kan försvinna ur ens liv av olika skäl och då vill jag inte ha dem kvar på min kropp. förutom om det handlar om familjen. jag skulle nog aldrig tatuera in min karls namn tex.) så passade det så bra med dubbel betydelse, för då är främsta orsaken mig själv, men ni finns också där :) fina fisken :)



hoppas du är lite piggare idag. min vackra.



och jag ska försöka rusa och kolla posten på min lunch. så kanske jag får lite mer energi idag :)



tack för att du är du.

2009-07-22 @ 09:37:19

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0