Ça suffit!


Tack och lov för att det finns sjukvårdsupplysning på webben! Att väntetiden är upp till en vecka, kan jag absolut ta.

Jag är nämligen inte särskilt förtjust i att ringa, men nu måste jag få veta vad den normala läkningstiden för ett sprucket ögonbryn är. Det börjar nämligen, efter nästan tre månader, bli aningen frustrerande att fortfarande inte kunna, exempelvis gäspa, utan att det gör förbannat ont i ögonbrynet.

I början gjorde det jätteont att skratta. Det innebär att jag hade ont väldigt ofta i början ;)
Totally worth it.
(HAHA, och med tanke på att jag är kroniskt trött, gäspar jag väl inte alltför sällan heller...)

Men seriöst, det här börjar bli irriterande nu. Så till den grad att jag inte kan låta bli att muttra lite åt orden "Du kommer ju inte få bestående men av detta". Men det är säkert bara jag som är gnällig, som vanligt. Fast jag är också uppbyggd så, att saker inte bara rinner av mig. Varken fysiska eller psykiska. De sätter spår. Många gånger djupare än jag skulle önska.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Mitt problem är att en del saker kan jag inte göra fast jag vill, trist liv de är ! :-(

2009-02-19 @ 15:43:20

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0