And you, you are my valentine in the back of my mind


Så blev det lördag och Alla hjärtans dag. Fast jag håller med Ida och säger Alla dårars dag ;)




Sara skulle spendera sin helg i Tollarp, så under dagen passade vi på att umgås lite. Det var jättehärligt att bara sitta och prata i några timmar. Hon var dessutom söt och hade köpt en liten present till mig dagen i ära - ett jättesött cupcakeljus med tjusig, tillhörande påse. Man vill nästan inte öppna hennes presenter - hon lägger nämligen ner mycket energi på att göra dem så eleganta som möjligt. Jag vet ingen som slår in presenter finare än vad hon gör. Själv är jag på en helt annan nivå ;)

Efter några trevliga timmar i Saras sällskap, var det dags att åka in till stan. Jag skulle spendera kvällen med Malin och Kelly, och skulle dessutom bli bjuden på mat och allt! Sallad och kycklingfilé kittlade dödsskönt i kistan ;) Kvällen bjöd på TP och filmen Låt den rätte komma in. Boken är förstås mycket bättre. Men skulle man tagit med alla detaljer i en film, hade man fått använda sig av väldigt många timmar, så den var ändå inte under ens förväntningar. Malins mamma och mannen i hennes liv, Mats, gjorde oss sällskap för en runda TP. Vi blev totalt ägda av Mats allmänbildning. I övrigt var det Kelly som roffade åt sig flest tårtbitar.


Jag var i alla fall väldigt nöjd över att få spendera dagen och kvällen med människor jag tycker mycket om. Så på sätt och vis firade även jag denna kommersiella tramshögtid ;)

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0