Min pälskling


När min fina katt bodde i lägenhet med mig, var han nästan jämt uppe i sängen. För att inte tala om hur tam han blev konkurrens (syskon)! Han kunde ligga och sova i fönsterkarmen i vardagsrummet, men ropade jag på honom från sovrummet, kom han direkt.

Numera har jag inte riktigt den plin på honom. Har jag tur, kan jag på samma sätt som man lockar en hund, klappa på sängen och få honom att hoppa upp. Men mycket mer än så är det inte.

Igår hade jag väldigt svårt för att sova eftersom kroppen höll på att sprängas av oro. Jag vet inte om han kände det på sig, men någonting var det. För helt plötsligt hörde jag ett jamande och han var uppe i sängen och la sig så nära mig som han bara kunde. Tills han blev för varm. Men ändå. Han är så fantastiskt underbar!

Så idag pussar jag på honom lite extra. Eller ja, who am I kidding, jag pussar alltid extremt mycket på honom ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej. Jag var på stan idag. På hm hittade jag inga kläder alls, tyckte inte att där fanns nåt fint. Så det blev en lotion och en hårfärg som jag tog på rabattkupongen. Kläderna hittade jag på Lindex, tyckte att de hade mera fint där. Linda fick vara mitt klädråd :). Sen fick jag en gratis underklänning med av Ingela. Idag e det en begravnings-dag. H är på begravning. Så det blir en lugn kväll :). Likaså imorgon. Jag tycker att dte är så himlans skönt att inte festa och dricka varje helg. Man mår bättre och blir gladare, och får mera längtan och partyhumör tills nästa gång man ska festa då. Så jag känner mig mycket gladare nu, skönt :). Denna dagen e åt papan. Batman åkte ju hem nu idag med. Jaja, ha det så skoj ikväll :)

2009-02-13 @ 17:59:05
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0