I can see the sunshine


Idag väcktes jag av att solen sken. Jag somnade om och drömde att jag åkte skateboard.
I år måste jag lära mig. Malin & Kelly - come on ;)
Jag längtar så sanslöst mycket efter våren nu. Jag behöver solenergi. Jag kan inte vara produktiv när jag fryser konstant. Jag behöver värme! Jag vill sitta på Malins balkong och dricka kaffe medan solstrålarna dansar på våra kroppar. Sitta i Tivoliparken och ta en öl medan solen går ner. Ha tunna jackor mitt i natten och ändå ha behaglig temperatur i kroppen.


Snön har börjat smälta och jag hoppas att den fortsätter med det. Solstrålarna har till och med hittat in i mitt källarrum idag och gjort mig medveten om hur smutsig min datorskärm var. Jag såg ljuset reflektera Sesams ögon och göra dem hur vackra som helst. Till och med vackrare än vanligt. Han är motpolen. Den som får hela mig att fyllas av kärlek. Och honom ska jag alltid ha med mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska säga till Kelly så får vi dra till gamla tågstationen i sommar och bust some moves :) Jag tror dock inte att jag ska ge mig på det för då lär vi lämna stället med ex antal benbrott (du vet hur klumpig jag är.. krossade precis en ljus-grej) ;D



Det där med ölen låter också underbart! Som jag längtar.. Kan knappt bärga mig! Sommar - nu. Förhoppningsvis skaffar man väl ett jobb med bra arbetstider så man har tid till det också.. Fan för arbetsmarknaden!



Nu saknar jag dig otroligt mycket! MEOW!

2009-02-24 @ 19:57:55

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0