Positive changes



Från början hade jag planerat att spendera min fredagskväll med Breaking dawn och ett glas vin. De planerna åsidosattes när Malin, en gammal klasskompis, bjöd mig på förfest. Det var inte de enda planerna som gick i stöpet. Jag hade också tänkt att dricka väldigt lugnt och långsamt denna kväll. Det var dock en omöjlighet eftersom kortleken åkte fram och vi spelade både Vattenfall och Pyramiden. Men roligt var det, sannerligen. Jag, Malin, hennes bror Micke och hennes vän Oskar satt i hennes mysiga kök och delade ut diverse klunkar till varandra, blandat med en massa skratt.

Så småningom började det bli dags att ta sig till Banken, där vi fick sällskap av härlige Johan. Och jag hade verkligen jätteroligt. Så det var absolut en lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

Ja det var sannerligen en trevlig kväll:)

2009-02-15 @ 22:20:14
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0