Priceless


Jag bara älskar Spencer Reid i Criminal Minds.

Egentligen - what's there not to like?
Jag fick ett enormt skrattanfall i ett avsnitt när han blev kallad för tops med ögon på grund av sin smala figur,
hans faktamonologer är sanslöst roliga,
han är så gulligt nördig,
och han har världens mest fantastiska hjärna. Jag vill också ha fotografiskt minne. Bland annat.
Och let's face it: även om han inte är medvetet rolig, så står han för mycket av seriens komik.

Nyss blev han avbruten i en monolog av kommentaren:
"So you brought your own computer!"
It's priceless!

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: det är faktiskt inte photoshop jag använder mig utav, kan ingenting om det heller. Är ett program som heter Picasa 3 och är super enkelt att använda sig utav. Sök på Picasa 3 på google så skall du hitta det :)

2009-02-19 @ 18:15:52
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: ida

dag tre avklarad. dock så borde jag hinna göra saker innan jag börjar på dagarna, men icke... jag tycker visst att det är bättre att stiga upp kvart i åtta för att sedan gå och lägga mig igen strax innan tio och sova sisådär 1½ h så mitt huvud blir en blandning av skumtomte och bly.

sen att det är för kallt för att vilja ta sig ut på promenad.. det gör det inte bättre. jag är less på att ha släppet under -30 varje dag nu. nu får våren och -10 komma!



tänk, imorgon är det fredag, skumt. läskigt nmär jag jobbar tis-lördag... för jag fattar ju inte att det är helg imorgon. dessutom jobbar jag till elva imorgon. men det är med en som jag tycker om att jobba med, rolig sak. sådär härligt rapp i käften :)



vad ska min vackra caroline göra till helgen?



nej, nu ska jag koka lite te och uppdatera min blogg. kanske tom slå på stort och lägga in de där bilderna jag sagt att jag ska lägga upp för längesedan. :)

2009-02-19 @ 20:47:45

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0