Nothing beats my nightmares, anyway


Idag slår jag ihjäl tid genom att titta på dåliga skräckfilmer.


Just nu tittar jag på en film jag sett en enda gång och det är tio år sedan. Ändå minns jag den som om det vore igår, trots att jag blev avbruten av ett telefonsamtal den kvällen. Med tanke på att den är från 1986, skrattar jag rakt ut åt hur de porträtterar utomjordingar. Come ooooon! Critters, heter den. Det finns en tvåa och trea också, tydligen. Naturligtvis ska jag ta mig igenom dem också. Inget kan väl ändå vara sämre än den jag såg igår men till slut avbröt - Blood on Satan's claw.

Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

Jag fattar inte såhär i efterhand att jag verkligen genomförde min ide om att göra snöänglar. Men just då hade jag faktiskt ingen som helst tvekan. Fast jag märkte ju din tvekan så jag tänkte, jag hoppar ner på marken och så får jag själv se ut som ett fån om du inte skulle vilja göra det. Det var verkligen skönt att kunna släppa på min annars så kontrollerande personlighet och bara göra. Det är säkert nästan tjugo år sedan jag gjorde en snöängel senast, kan inte tänka mig att jag gjort det efter jag fyllt tretton. Då har jag ju uppfyllt en dröm för dig;) eller ja du har ju gjort snöänglar innan men du fattar:)



Nu skulle jag kunna försvara/förklara varförför jag gör dessa praktiska saker för dig och skillnaden mot att du lyfte mig. Men jag ska låta bli och bara konstatera att du har rätt(med reservation):P



Hoppas någon ade filmer du såg var sevärda, om inte annat fick du ju dig ett (eller flera) goda skratt.



Hoppas du har sovit gott och får/har haft en bra dag:)

2009-02-24 @ 09:48:27
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0