My lucky day


Tänka sig.

I år får man uppleva ljuva fredagen den trettonde TVÅ gånger!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo han sa det med att jag är snäll mot alla, även hur de ser ut och kommer ifrån. Att jag behandlar alla lika. men då får man en massa trubbel med, så man får nog vara på sin vakt liksom. nej jag vill inte att han ska känna så så jag får väl göra nåt som funkar att han ändrar sig. Men vet inte vad :s.



idag var det fanimej ingen sol :).

Jo man blir alltid så mycket gladarenär det e varm ute och en massa sol. Jag längtar utomlands som tusan bara för att slippa det hära pissväder-jävla-skit haha :D.



Celine har samma som mig, en massa hosta, slem långt ner, feber, rinnande näsa. Det e skit jobbigt!

Och hostan försvinner inte. Jag börjar tro att jag kommer att vara sjuk 2 veckor om det itne börjar bli bäättre snart, piss.

2009-02-26 @ 17:14:35
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Johan Wahlberg

OOOOO Happy day...O happy day....when carro wash, when carro wash, she wash my worries away;)



Underbart att se att du haft det bra och orkade med lite extra saker, ha en toppen superfredag så ses vi kanske(hoppas jag) på supARlördag:D

2009-02-26 @ 19:01:21
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: Emelie

ja visst e de underbart me fredagen den 13:de=)

jo jag vet att många kan gissa sig fram till vilka dessa personer är. men som sagt jag har ju inget att dölja de e dom som vill dölja allt.. men visst de va dålig stil av mig som gjorde som jag gjorde men de e inget jag kan göra ogjort o jag måste ju ta tag i de för att själv må bra=)

men de e bra att du säger de så vet jag=)

min torsdag har varit helt ok jobbat som vanligt hehe..

2009-02-26 @ 20:11:04
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Postat av: Johan Wahlberg

Jag vet ju själv hur det är att någon annan gör något för mig, även om det är en genväg(för att hålla oss till ämnet). Jag har väl gammalmodiga/konservativa tankar kanske men det är ju inte på min bekostnad. Min bekostnad blir det först om det skulle hända personen något eller att personen skulle känna sig otrygg. De skulle jag aldrig fixa om JAG skulle kunnat göra mer. Jag kan väl som jag sa delvis förstå för jag vet ju hur svårt det är att be om hjälp om jag tycker att mödan är för stor(som jag "jobbat" med att acceptera att bli lyft upp för trappan). Men tryggheten och att som ensam tjej behöva gå hem på natten? jag blir ju hur hipsig som helst när du ska till bussen från banken. MÅSTE ju inte vara jag som följer dig, fast jag vill du det såklart så jag får vara med/nära dig så mycket som de bara går, bara att NÅGON följer dig.



Inte behöver du ta bussen in efter kalaset men självklart blir jag väldigt glad om du gör det så jag får träffa dig. Men jag vet ju att de också beror på andra faktorer(dagsformen tex)Tar du bussen är jag ute:)

2009-02-26 @ 21:18:09
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: Emelie

låter bra de. när jag spg filmen så rann tårarna av lycka måste jag säga. bästa filmen på mkt länge=)

2009-02-27 @ 05:59:31
URL: http://almostunreal.webblogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0