Let the beat go on


Igår satt jag en stund på marken i hörnet av vår uteplats och beundrade en klarblå himmel och solstrålar som slickade hustaket. Det kändes lite som vår. Som den gången jag också satt på uteplatsen i linne och drack kaffe i mars. Jag behöver solen nu. Behöver bli fylld av dess energi.

Hemma hos Malin fick jag för första gången smaka en whiskey som inte får mig att vilja skrapa sönder smaklökarna mot asfalt efteråt - Jack Daniels. Jag vet inte om det var isens närvaro, men det var till och med ganska gott. I vanlig ordning tittade vi på Let's dance och spelade TP. Ikväll ska vi förenas igen och jag kan inget annan än stormtrivas i deras sällskap.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0