I wanted to bite, not destroy



Quornbitar, blomkål och broccoli - rena lyxen i min värld

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh med älskling!! Mår du så dåligt?! Ja jag hoppas verkligen att du blir bättre kvickare än kvickast! Annars ska vi minsann ta hand om dig :)

2009-02-27 @ 16:49:32
Postat av: Johan Wahlberg

Nu försvann ALLT när jag skulle sända grrr



Ja jag vet att andra känner sig besvärliga men JAG jobbar ju på att vara mindre "besvärlig", gör inte alla det;)



Jag är noga med den biten mot dig(mest) och just den gången var det ett bra sätt att ta bort panikångesten jag fick, att fokusera på dig och inte minst att inte göra mer "skada" än jag redan hade gjort. Oviktig är den aldrig men jag ställde den just då för att jag fick känslan av att du skulle gå just då och jag ville försäkra mig om att du kom hem(till bussen) tryggt, trots att jag fick GRYM Ångest just då dämpade jag den genom att fokusera på dig.



Jag vill ut absolut, om chansen att få träffa dig finns är jag ute:D

2009-02-27 @ 18:28:20
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ja, han får liksom vakna till verkligheten :).



Jag börjar äntligen må bättre :D.

Hostan e kvar, och lite slem med, men va fan. Det kommer nog stanna kvar en tid ändå. Så nu har jag lockat långa håret o sminkat mig. Och satt på mig min rosa Coma tröja (en upp-o-ner-vänd puma tryck).

Så nu blir det väl lite vin o singstar med Celine :). Ändå fast jag e sjuk så vill jag inte vara det så jag har städat som tusan idag. varit ute och rökt en cigg. Och jag har ändå mått jävligt bra, det blir bara bättre :). men så ska jag kanske inte säga för då brukar det bli sämre hehe. Och alla i hela min omgivning har varit glada idag, fast de har blivit stoppade av poliser o allt möjligt :). Solen gör mycket :)

2009-02-27 @ 20:41:39
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0