Enough for now


De senaste tre dagarna har jag läst sisådär 850 sidor med löjligt liten text. Så liten att min mamma måste skaffa nya glasögon innan hon kan urskilja orden.

Jag tyckte filmen Twilight var det bästa på länge. Men boken är ännu vackrare. Han är ännu vackrare. Kärleken, förälskelsen som beskrivs i den... jag finner inga ord. Jag kan bara tänka att det är så romantiska människor får sin kärlekstörst stillad för en stund. Ungefär som pilskna gamla tanter stillar sitt begär med en snuskroman. Precis så, tänkte jag att det måste vara.

Nu har jag två uppföljare som väntar på mig i bokhyllan. Men de får vänta några dagar. Imorgon är det dags att vara social.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0