Carve your name into my arm


Det är inte många dagar sedan jag tänkte att det inte gör något om jag missar Siesta i år. Just nu har jag inte ork till någonting, så då tänkte jag att jag inte kommer ha det sen heller.

Men det var förut. Idag står det i Kristianstadsbladet att Placebo gästar Siesta, vilket också kommer bli deras enda Sverige-spelning i år. Jag äger inte överdrivet många skivor, men jag har deras senaste. Placebo är ett sådant band jag jättegärna skulle vilja se, men inte ens skulle våga drömma om. Så nog har jag ändrat mig om att åka till Siesta, alltid.

Kommentarer
Postat av: Gabbie

hum, har faktiskt aldrig varit på siesta, men funderar på att åka till sweden rock för att volbeat spelar där :) ingen utgång ikväll? jag funderar faktiskt, har inte varit ute en onsdag på dödens länge, o sen är det ju sportlov så det är nog lite mer folk än vanligt ute!

2009-02-18 @ 13:36:43
URL: http://bloodandtreasure.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det blir nästan som innan. och jag kommer att vara extremt långhårig precis som jag såg ut när vi träffades första gången :).

Får se om du känner igen mig när vi ses :P

2009-02-18 @ 21:33:59
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0