Broken promise


Idag tittar jag på filmer och motarbetar tunga ögonlock. Drar fingret längs insidan och upptäcker gränser, en reaktion. Vissa saker känns inte okej längre. När jag sammansätter allting blir bilden mindre smickrande. Jag minns hur jag ville titta bort i början, när min vision raserades. Det var inte en klar bild som bleknade, det var en dimma som helt plötsligt fick konturer. Jag väljer alltid sanningen framför allt, men det innebär inte att jag måste tycka om den. Mitt huvud är överfullt och ändå håller jag tyst.

Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

Otroligt vackert skrivet som vanligt och jag kan inte låta bli att bli väldigt nyfiken på denna kryptiska text

2009-02-22 @ 23:24:37
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: Johan Wahlberg

Määääh...du avslöjade ju ingenting:P



De är sådana texter jag egentligen vill skriva, okej kanske inte riktigt så kryptiska men så poetiska(fast så bra som du kommer jag aldrig att bli)



Du har en ordentlig eskimåjacka men endå går du med den tunna jackan som du hade i lördags? fyyyyy dig:P

Har inte häller en overall men täckbyxor också fast jag har ju ingen känsel i benen och det är ju bara mina ben endå så..



The day the earth stood still har jag sett för ett tag sedan men minns inget av de, så mycket intryck gjorde den:P, Bondock Saints fick jag som tips av en kompis att se men har väl bara sett ca 30 minuter, ingen större lust att se färdigt den heller. Dem andra har jag ingen aning om vad de är för filmer men de verkat ju på dig som jag knappast har missat nått. Hoppas du hade Sesam hos dig när du såg filmerna:)



Så då får jag somna nyfiken då;)... okej då:)

2009-02-22 @ 23:49:46
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0