Breaking dawn



Idag fick jag en jättefin present via posten.

När jag beställde hela Twilight-serien, fick jag bara de tre första. Den fjärde kom inte samtidigt. Igår inte bara läste jag ut den andra boken, utan inledde tredje bokens hundra sidor. Och har läst tvåhundra till idag. Det innebär att jag bara har knappt trehundra sidor kvar. Vad gör jag sedan för att stilla mitt begär efter mer? Det här måste vara det närmsta jag varit ett beroende av någonting - en bokserie.

Men räddningen damp ner i brevlådan idag. Breaking dawn har inte bara sisådär 750 underbara sidor - den är också större än de andra böckerna vilket innebär ännu mer text, än bara sidnumret inräknat. Så jag säger som jag brukar; suveränt, Gunnar!

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0