And it hurts with every heartbeat


Jag har redan hunnit läsa 100 sidor. Texten är inte riktigt lika löjligt liten som i Låt den rätte komma in.

Men oj, vad ont den gör. Den är fruktansvärt ångestladdad.
Den påminde mig om, och fick mig att lite återuppleva känslan då man fylls med så intensiv smärta att det bokstavligen känns som att man ska dö. Som att smärtan tar så stor plats i din kropp att hjärtat skulle kunna explodera vilken sekund som helst.

13 januari 2006.
The world as I knew it, fell apart. Kan man säga.
Även om jag förstod att den världen inte var bra för mig, gjorde det förbannat ont ändå.
Jag antar att det alltid gör ont när någonting går sönder, oavsett vad det är.

Och jag har inte gett någon chansen att göra samma sak, sedan dess.

Men nu får nog boken vila idag. Annars kommer jag fortfarande snörvla bakom nytorra ögon när mina fina gäster kommer. Så kan vi inte ha det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar verkligen sommaren. Värem och ljuset som var då. Och jag saknar förra året i februari, allt var så kul :). Men allt känns så konstigt nu, vet inte varför. Kunde ändå inte komma idag, fredagar e jag hemma och myser med Celine :). Men lördagar e jag ledig. Jag tror inte jag kan gå ut den 14de. Mamma och pappa ska städa i horna nu i 2 veckor så går icke. Men helgen efter den 14de så var allt ok :).

Jag har fått en skitblond utväxt på mitt hår, så jag ska göra ljusa slingor i håret ikväll. Jag vill ha min orginalfärg, och jag trodde att jag var mörkare men det var jag inte :). Nu ska jag se lets dance och frossa mars-glass :).

Puss

2009-02-06 @ 20:04:11
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0