Shattered



Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

Menade väl inte direkt att nedvärdera mig själv. Tycker att, som du skriver, jag skriver kloka och bra saker ibland men jag skulle vilja kunna skriva med så vackra ord som du kan. Dina metaforer har fått mitt hjärta att jubla både en och sju gånger.



Go with the flow ja, så kloka ord och så riktigt men så otroligt svårt att leva upp till(tycker jag i alla fall). Men det är väl just det felet man(jag) gör att jag analyserar och lägger ner så mycket energi på att tolka situationer att jag glömmer att leva i nuet. Varför försöka tolka nåt man inte kan göra så mycket åt, alltså morgondagen.



Men nu är det jul och man ska leva i nuet och njuta. Tillönskar dig och dina nära och kära en helt underbar jul, allra underbaraste Carro:)

2009-12-23 @ 18:30:46
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: ida

min största önskan just nu är: jag och du, nästa helg i stockholm. promenera runt och mysa, ta en öl på söder och bara njuta.

skit i att du kommer hit upp, det jag vill mest just nu är just att leva med dig på bortaplan.

jag tror att ditt sällskap hade varit det ultimata, just därför.

2009-12-27 @ 23:31:23

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0