Mitt liv enligt Kent


Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor. Du får inte använda samma artist igen. Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)".

Är du man eller kvinna?: Sundance kid.

Beskriv dig själv: Beskyddaren.

Hur du känner dig: Berg & dalvana.

Beskriv stället där du bor: Ett tidsfördriv att dö för.

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: När det blåser på månen.

Hur du helst transporterar dig: Halka.

Din bästa vän är: Livräddaren.

Du och dina bästa vänner är: Vi mot världen.

Hur är vädret?: December.

Favorit-tid på dagen: Vid din sida.

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?: Livrädd med stil.

Hur är livet enligt dig?: En himmelsk drog.

Beskriv ditt nuvarande förhållande: Längtan skala 3:1.

Din rädsla: Utan dina andetag.

Ditt bästa råd: Våga vara rädd.

Hur du skulle vilja dö: Sömnen.

Din själs nuvarande tillstånd: Musik non stop.

Ditt motto: Vi kan väl vänta tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: ida

Jo jag vet att det är så, att jag måste väga. Det är bara så att vi går på varandra och blir less innan vi tar vår "egen tid", vilket gör att det tillslut svämmar över. Alla småsaker blir så extremt stora när det läggs på.

Men visst har jag tänkt att jag kickar ut honom, ooohja. Pga att jag är less ibland. Han kan vara så extremt jäkla korkad och stänger in sig i sitt lilla synsätt. Men jag känner att jag har lite mer ork för honom. Jag känner inte att det är omöjligt. Men någon gång så kommer han bevisa antingen att han kan förändra vissa saker eller att han inte kan det, och då är jag beredd :)

Han var trevligare igår iaf, han pratade ;) Kokade te och kliade mig på ryggen, så kanske går det ner för honom. Vissa saker går lite segt för killar, som tex tankeversamheten ;)



tack för att du finns.

2010-01-04 @ 09:45:25

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0