Juldagen


Juldagen fick jag spendera med Malin och det var så härligt att få krama henne igen - det var alltför längesen sist. Traditionen att gå till Banken fick brytas på grund av åldersgränsen, så vi styrde istället våra steg till Magazinet och fick se några fina liveband. Jag hade nog väntat mig större utrymme och mer folk men personalen var varm och trevlig och några bekanta ansikten möttes man av. Dock hade jag gärna sluppit fläskläppen och det ömmade tandköttet som blev resultatet när någon oprovocerat lyfte mig och sprang fram med mig till scenen. Inte uppskattat alls.


På vägen snubblade vi över en vit Audi TT. Inte bokstavligt talat. Jag har glömt berätta om den vackra, rosa som finns i Malmö. Hoho.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja den jäveln som lyfte dig ja... Herregud! Jag fick panik på den människan. Drog ju i mig och Arvid rätt bra också. <3

2009-12-28 @ 10:21:59

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0