Julafton



Första vita julen sedan 2005, om jag minns rätt

Kalle Anka är en tradition jag helst inte missar, men i år missade jag större delen av det



Familjen


Sesam uppskattade sannerligen leksaken jag gav honom i julklapp




Julklappar:

Presentkort på Modesto så jag kan äta sushi :)

Presentkort


Ord överflödiga ;)


Den obligatoriska chokladen

Rosa badlakan

Photo pearls

Pärlor

Idas fina julklapp - ett smycke som ska skydda och bringa lycka. Nu hänger det runt halsen :)

Sara kom förbi så vi kunde byta julklappar. Hon hade rimmat och allt :)

Hon gav mig cozy-boots som sannerligen är välbehövliga :)

Första julen som Sesam inte blir övergiven på julafton




Under kvällen nyttjades julklappen pappa fick av mig, nämligen Robert Gustafssons nya dvd "De' ä kanon", vilken bjöd på otroligt många skratt. En perfekt julafton!

Kommentarer
Postat av: ida

dem sa, att det är 14 karats guld.

2009-12-28 @ 20:27:21

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0