Silence like a cancer grows


"Mind is a razorblade"

"Mina tankar är ett kallt och giftigt regn"


Någon gång föddes en rädsla som i allra högsta grad fortfarande är levande men inte med samma styrka. Stundtals är den dock stark nog att hälla gift i mina ögon så att jag inte kan se klart. Jag vet bättre men faller för stunden.


"Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again
because a vision softly creeping
left its seeds while I was sleeping
and the vision that was planted in my brain
still remains within the sound of silence"


"Through the corridors of sleep
past shadows dark and deep
my mind dances and leaps in confusion
I don't know what is real
I can't touch what I feel
and I hide behind the shield of my illusion"



Eternity of nothingness.

Jag tror det handlar om ovisshet och osäkerhet. I vilket fall får jag ont i magen.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0