Årets...

Årets långsammaste: Läkningen av det spruckna ögonbrynet.

Årets ondaste: Värken i kroppen innan jag visste vad det var och kunde stålsätta mig.

Årets bästa bästa bästa: Att Ida har hälsat på mig, inte bara en, utan två gånger. Innan i år hade vi ju aldrig ens träffats!

Årets tjatigaste: Min kärlek för sushi? ;)

Årets finaste: Markus Krunegård-konserten på Malmöfestivalen, Bob hund-konserten på Kristianstadsdagarna och Placebo-konserten på Siesta.

Årets bok: Twilight-serien som jag verkligen sträckläste. Underbart!

Årets teve: Jag har inte tittat på tv. Jag har använt TvTorrents istället.

Årets pryl: Min mp3-spelare är alltid en lifesaver.

Årets musikbesatthet: Markus Krunegård och Bob hund.

Årets tidning: Topphälsa.

Årets accessoar: Avsaknaden av dem? Jag har sett otroligt tråkig ut i år.

Årets bästa beslut: Att lyssna på mig själv och lita på min egen förmåga. Att börja lyssna mer på kroppen (som om jag hade något val, haha).

Årets vill ha: Relationer som fungerar? Större försvar mot ångest?

Årets känsla: Pendlande. I början var det svaghet, sedan blev det styrka. Ambivalens - man är ju inte våg för ingenting ;) Och ja. Kärlek.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0