De molekyler som ryms i min hjärna bromsar aldrig


Min katt har börjat skälla ut mig för att jag är hemma mer sällan än ofta numera ;)

Igår kväll drog vi på oss våra inlines igen för att njuta av vårvädret och denna gång gjorde även Peter oss sällskap. Sara har två hundar, varav den ena är en liten golvmopp medan den andra är en stor schäfer. Tjombi erbjöd mig dennes koppel och därmed fick jag lite härlig snålskjuts. Min förtjusning avtog dock när hon galopperade rakt mot en massa grus. Där trodde jag allt att jag skulle få åka på en ordentlig flygtur ;) Jag lyckades dock hålla mig på benen men konstaterade att det kändes säkrare om Tjombi återtog kopplet ;)

Ikväll hängde jag med till stallet och bowlinghallen för att sedan sörpla lite kaffe. Och som vi har skrattat!

Tiden bara springer iväg och snart är det redan dags för högtiden jag troligen aldrig kommer att uppskatta - påsken. Det kan bero på att jag associerar det med att ha maginfluensa och knapra skorpor istället för att avnjuta omelett. Fast långhelg är aldrig fel ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej !



Jag har hittat låtarna till Nina rochelle nu, så glad blev jag ! Hade dom på gamla datan men det dog ju.



Vi har haft en handledning och skall ha vår andra handledning idag. Just nu sitter Tapper med intervju frågorna, vi skall börja intervjua denna och nästa vecka. Vi har gjort klart frågeställningen och syftet samt börjat på bakgrund och har väll hunnit skriva ihopa en 8 sidor. Känns skönt ! Nu skall vi fortsätta med informationen och se vart vi kan gå vidare med.



Kramkram

2009-04-07 @ 11:09:28

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0