Vid alla apsvansade smådjävlars löständer!


Förutom de helfestliga, milda skällorden pottsork, päronskaft och drullputte har jag nu hittat en drös med ytterligare användbara ord:
  • Skråpuk!
  • Gargantuan!
  • Deghög!
  • Skabbhals!
  • Dårhushjon!
  • Krabbtaska!
  • Sopprot!
  • Makadamplockare!
  • Vedervärdiga tryffelsvin!
  • Kryddkrämare!
  • Kramsfågelmördare!
  • Sumprunkare!
  • Medisterkorv!
  • Rotborste!
Jag tackar så hjärtligt, kapten Haddock! :)
Nu ska jag bara kontrollera hur mycket mascara som är utsmetat i ansiktet efter denna skrattattack :)

Kommentarer
Postat av: ida

men, deghög måste du väl ha använt och hört förut?! :) förresten så har jag ju varit i skolan hela veckan. var in på internet en dag så höll mig uppdaterad på din blogg :D
ska skicka ett sms åt dig nu, så du vet vart jag varit. var ute och käkade när du skrev på msn så hann ju inte svara innan du gav dig ut med vinet och sesam :) (har svårt att komma ihåg namnen på dina katter, du vet, vem som var vem. men jag tror att jag tror rätt :))
hoppas du får en bra kväll. nu ska jag fara til andreas stuga och sova där. måste offra mig ibland, och inte bara tjata på honom jämt ;) men vi hörs imorgon. har saknat dig! men: jag har pratat om dig flera gånger i sollefteå, berättat att jag funderar på att åka till dig i september när det är skola. och så. så du vet, du är ändå med mig :D

2008-02-29 @ 20:44:00

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0