Vik hädan, djävulska förkylning!

Jag har aldrig riktigt förstått den där reklamen "Ni tjejer snackar om att föda barn, men ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld". För det första anser jag inte att dessa tillstånd eller upplevelser är jämförbara (nu har jag själv inte fött barn men om inte annat vittnar alla illustrationer i serier och filmer om att det är en ytterst oangenäm upplevelse). Men det jag vill komma till är att jag, som tjej, blir precis lika ynklig som killen i reklamen. Jag är inte ens 30 och känner mig redan döende när jag drabbas av ett ynka förkylningsvirus. Måtte jag aldrig bli förkyld när jag är 50+. Hujedamig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det påminner mig om denna gamla klassiker ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EiYolg6i1Q0

2012-02-02 @ 22:47:48
Postat av: Caroline

Hahaha, sån där blir jag ibland av Sesam numera - INTE okej! :)

2012-02-03 @ 09:03:39
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0