Singstar & en regndränkt balkong





Kommentarer
Postat av: Gissa :)

Luktar golvet fortfarande rosé? ;)

2011-05-18 @ 16:19:55
Postat av: Caroline

Hahaha, faktiskt inte :)

2011-05-19 @ 05:56:55
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: ida

Älskar verkligen den översta bilden!

Snart sitter jag där, om nu inget annat galet händer, skulle vara riktigt skitkarma isf.

hoppas du mår bra, och känner dig stark.



sitter på jobbet och försöker komma fram till försäkringsbolaget men jag är hela tiden tio min bort säger dem, även när det gått 19 min... irriterande när man sen hör att det går fram signaler men att jag sedan sätts i kö igen, helst eftersom de stänger om två min..

är arg på dem som tog min telefon och min börs. jag har inte riktigt råd med en ny tele och behöver som mitt körkort!

skitmänniskor.

tur att inte alla är så :)



om åtta dagar är jag där :)

2011-05-23 @ 17:00:41

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0