The healer


Gårdagen:

Kakorna blev otroligt goda och idag ska jag definitivt baka en av mina personliga favoriter - russinmuffins.

Att titta på möbler tillsammans kan vara mer underhållande än man först tror. Vi skrattade åt förfärliga sofftyg och uråldriga modeller, för att inte tala om rosa postlådor. På Elgiganten fick jag syn på en rosa tv. Att jag älskar rosa innebär absolut inte att jag vill ha allting eller ens mycket i just den färgen, men det faktum att det finns gör mig otroligt exalterad. En rosa tv - hur fräckt är inte det?

I övrigt älskar jag det faktum att det finns glutenfri mannagrynsgröt och att jag fått tid bokad till att skriva på kontraktet till lägenheten.



Kommentarer
Postat av: Morgan

Underbart! Grattis till kontraktet! :D

2010-08-19 @ 15:15:00
URL: http://infotio.blogg.se/
Postat av: Malin

Anledningen till att jag uppmärksammade det var för att jag kände mig exakt lika utesluten ur ditt liv som du uppenbarligen känner ur mitt. Som jag sagt - jag har bjudit ner dig hit vid ett flertal tillfällen och de gånger jag varit hemma har jag antingen jobbat/gått två gånger de senaste två veckorna och det var efter det där svaret som du gav mig. Det finns inget som sitter kvar sedan den kvällen i mig, inte en gnutta. Jag blev heller inte särskilt irriterad över det med Malmö utan tyckte mer det var konstigt och reagerade på det. Det är inte riktigt samma sak som om jag är i Kristianstad och jobbar (har dessutom knappt varit i själva stan eftersom att Malmöbussen åkt genom Tollarp och jag nästan oavsett tidpunkt på dygnet åker ner till Malmö direkt efter att jag jobbat).



Jag blev jätteglad för din skull angående lägenheten och jag kände att jag snarare för att skriva en lång radda här om det istället träffas för en gångs skull. Det har hänt åtskilda saker i min blogg som du aldrig kommenterat eller sagt något om - om vi nu ska jämföra det på det naiva sättet.



Hur som, det är väldigt trist när det blir såhär. Jag ville inte sopa något under mattan, för mig var det inget speciellt det där med Malmö eftersom att jag tyckte att fine, det fanns en anledning eller hur man ska säga. Jag tycker snarare det är onödigt att blåsa upp det till ett problem.

2010-08-19 @ 19:10:09
Postat av: Johan Wahlberg

Är det en etta du/ni fått? Kan det vara så att det är Mathias Jonssons lägenhet rent utav?



Stort grattis hur som helst

2010-08-20 @ 23:05:34
URL: http://jaktenpasanningen.blogg.se/
Postat av: isaksson

tusen grattis till nya hemmat finaste carro, kraM!!!!

2010-08-21 @ 13:11:53
Postat av: Caroline

Tack så hjärtligt, Maria! :) Det blir inte så mycket Malmöfestivalen för min del i år men jag hoppas vi ses ändå! Kram

2010-08-21 @ 13:47:35
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0