You take my breath away


Gårdagen var mycket trevlig! Det blev dags för mig och Malin från klassen att äntligen ta den där ölen som vi pratat om i över en månad. Så vid niosnåret steg jag av bussen på Österäng för att förfesta hos hennes bror Morgan. Då fick jag dessutom någon att diskutera True blood med ;) Vi satt och skrattade åt gammalt syskongnabb på balkongen. Suveränt roligt!

Bussresan mot stan var en enda skrattfest. Min tveksamma skånska och aggressiva danska var underhållande, haha :) Banken stod naturligtvis på schemat och strax utanför kom Zubair gående.

Det var sannerligen längesen jag var ute en lördag. Jag hade glömt trängseln i dörren och ölduscharna på dansgolvet. Men det är fint att träffa så många man känner. Gabbi var ett mycket kärt återseende! Vilken glädjekram! Jönsa tittade förbi en runda strax utanför, vilket innebar att jag fann Harry, Robban och även PelleOlle. Mycket trevligt! I övrigt var det Packe, Micke Berger och Järnjungfrun. Och ord som rubbar hela min existens. Jag har aldrig förut blivit behandlad med sådan vördnad.

Kvällens roligaste citat: "Hennes katt betyder ju typ mer för henne än vad hennes familj gör!" Känner Malin mig så väl? ;) På tal om det, har han och jag precis avnjutit kyckling tillsammans. Jag älskar att dela med mig av min mat till honom.


Mamma var snäll och gav mig vin. Dock en smula gammalt för korken smulades sönder så det var till att sila mellan tänderna ;) Det hade dock en tveksam färg så allt dracks inte. Malin var snäll och bjöd på en öl istället.

Malin och jag. Hahaha :)

Då skulle ju inte jag vara sämre... ;)

Förfest!

Förfest!

The host himself, haha :)

Packe

Gabbi till höger. Hon är så fin i sina bruna linser och bruna hår!

Malin passar jättebra i blått. Hennes ögon bara skiner!

Zubair och jag

Kommentarer
Postat av: Morgan

Hahaha ja din skånska var helt klart bäst! =)

2009-08-25 @ 07:16:48
URL: http://morganlofstedt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Morgan: Hahaha, det är fantastiskt roligt att dumma sig :) Önskar man kunde vara duktig på att imitera också, men man kan ju inte få allt - försöka duger ;)



I många fall i serier gör de ju så förbannat dumma saker just för att det ska leda till dramatik och konflikt, förstås, men man blir ändå medveten om hur småsaker kan göra stor skillnad. Hur timing påverkar, hur det man säger påverkar, hur det man inte säger påverkar osv. Men man ska inte döma så hårt för man är minsann inte mycket bättre själv :)

2009-08-25 @ 07:56:30
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Morgan

Hahaha du får gärna försöka hur mycket du vill, jag lovar att skratta ;)



Ja precis! Dom är ganska smarta dom där manusförfattarna. Du har läst beteendepsykologi va? ;)

2009-08-25 @ 13:08:31
Postat av: Caroline

Haha, underbart :) Är ju van att komma med dessa uttryck utan att någon skrattar, så det var rätt roligt att man kunde underhålla lite :)



Hahahaha, en smula ;) Två års psykologistudier och en massa sociologi sätter sina spår :)

2009-08-25 @ 13:33:30
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0